Начальник управління

Гайда

Станіщук Микола Васильович

Вітаємо з днем народження
  • головного спеціаліста відділу з питань нотаріату головного територіального управління юстиції  Ковдрин Тетяну Іванівну
  • головного спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану Тлумацького районного управління юстиції  Безверхів Уляну Русланівну
Всі вітання ...
Календар
  • Жовтень 2018
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Вер    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Порядок складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області

    -

    -

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Наказ Головного управління юстиції

    в Івано-Франківській області

    351 – ОД від 17.06.2011 року

    -

    -


    -

    І. Загальні положення

    1.1.          Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), Указу Президента України від 5 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» з метою створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

    Право на доступ до публічної інформації гарантується максимальним спрощенням процедури подання запиту на отримання публічної інформації.

    1.2.          У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.

    1.3.          Розпорядником публічної інформації відповідно до Закону є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області.

    1.4.          Доступ до публічної інформації Головного управління юстиції в Івано-Франківській області забезпечується шляхом надання інформації за запитами на отримання публічної інформації.

    1.5.          Запитувачами публічної інформації відповідно до Закону є фізичні, юридичні особи та об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.

    1.6.          Відносини у сфері звернень громадян регулюються Законом України «Про звернення громадян».

    -

    2. Складення та подання запитів на публічну інформацію

    2.1. Запитувач має право звернутися до Головного управління юстиції в Івано-Франківській області із запитом на отримання публічної інформації незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

    2.2. Запит на отримання публічної інформації може бути індивідуальним або колективним.

    2.3. Запит на отримання публічної інформації подається Головному управлінню юстиції в Івано-Франківській області в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, телефаксом, електронною поштою або по телефону на вибір запитувача.

    2.4. Письмовий запит на отримання публічної інформації подається в довільній формі.

    2.5. Запит на інформацію повинен містити:

    –       прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти, номер засобу зв’язку, якщо такий є;

    –       загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

    –       підпис і дату за умови подання письмового запиту.

    2.6. З метою спрощення процедури оформлення письмового запиту запитувач може використати форми для подання запиту на отримання публічної інформації (далі – форми запиту), затверджені наказом Головного управління юстиції в Івано-Франківській області від 03 червня 2011 року № 339-ОД.

    2.7. Форми запиту розміщуються на офіційному веб-сайті Головного управління юстиції в Івано-Франківській області та на інформаційних стендах.

    2.9. У формах запиту запитувачеві надається можливість вибрати форму надання відповіді – поштою, телефаксом, електронною поштою.

    2.10. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області.

    2.11. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює представник спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області, із зазначенням у запиті прізвища, імені, по батькові, контактного телефону, та надає копію запиту особі, яка його подала.

    2.12. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування Головного управління юстиції в Івано-Франківській області, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.

    -

    -

    Начальник відділу контролю та

    організаційного забезпечення діяльності

    головного управління юстиції                                                          …………………………………………………….А.М.Пиць