Начальник управління

Гайда

Станіщук Микола Васильович

Вітаємо з днем народження
  • головного спеціаліста відділу з питань нотаріату головного територіального управління юстиції  Ковдрин Тетяну Іванівну
  • головного спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану Тлумацького районного управління юстиції  Безверхів Уляну Русланівну
Всі вітання ...
Календар
  • Жовтень 2018
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Вер    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

    -

    -

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Наказ Головного управління юстиції

    в Івано-Франківській області

    351 – ОД від 17.06.2011 року


     

    1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Головним управлінням юстиції в Івано-Франківській області (далі – Управління) за запитами на інформацію.
    2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі – Порядок), застосовується у випадку, коли Управління є належним розпорядником інформації.
    3. Відповіді на запити на інформацію надаються безкоштовно:

    – запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес. Належність інформації до такої, що становить суспільний інтерес, встановлюється судом, якщо інше не передбачено законом;

    – особі у разі надання інформації про неї.

    1. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів.

    До розміру відшкодування витрат на копіювання або друк (виготовлення) документів, що надаються за запитами на інформацію, також враховуються витрати, пов’язані із скануванням або іншою комп’ютерною обробкою цих документів.

    Витрати, пов’язані із наданням відповідей за запитами на інформацію з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв’язку, включаються до рахунку на відшкодування витрат (додаток) за діючими розцінками і тарифами, якщо інше не передбачено цим Порядком.

    Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.

    1. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь і запитувач надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов’язаних з наданням відповіді та обрахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в установлений законом строк.

    У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь, але запитувач не надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов’язаних з наданням відповіді, обрахунок цих витрат здійснюється відповідальним структурним підрозділом Управління, а рахунок на відшкодування витрат надсилається запитувачу в установлений законом строк для відповіді на запит на інформацію.

    У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію не можна визначити заздалегідь, відповідальний структурний підрозділ Управління, зважаючи на значний обсяг відповіді за запитом на інформацію, надсилає запитувачу лист та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.

    1. Відповідь на запит надається після отримання документів, що підтверджують повну оплату витрат, пов’язаних з наданням відповіді. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням відповіді за запитом на інформацію.

    У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, у Журналі реєстрації запитів на інформацію Управління робиться позначка про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію.

    1. Відповіді за запитами на інформацію, що мають надаватися безкоштовно, але надання їх пов’язане з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв’язку (крім листування засобами електронної пошти, а також листування поштою та ведення телефонних розмов у межах України), надаються після сплати зазначених послуг.

    -

    -

    -

    -

    Начальник відділу контролю та

    організаційного забезпечення діяльності

    головного управління юстиції                                                      ……………………………………А.М.Пиць

     

     

     

     

     

    Додаток

     

     

    Надавач послуг:                 Головне управління юстиції в Івано-Франківській області
    Реєстраційний рахунок:          в ГУДКУ в Івано-Франківській області  35219001002780
    МФО банку                       836014
    Код ЄДРПОУ                      34844679
    Платник:     ________________________________________________________________________
                 -
    .............................................РАХУНОК № ___________ 
    
    
    .......................................від "__" ______________ 201__ року
    -
    --------------------------------------------------------------------------
    |        Найменування          |   Вартість   |   Кількість  |    Ціна    |
    |                              | виготовлення | аркушів, од. |  (без ПДВ),|
    |                              |   1 арк (без |              |    грн.    |
    |                              |   ПДВ), грн. |              |            |
    |------------------------------+--------------+--------------+------------|
    |Відшкодування фактичних       |              |              |            |
    |витрат на копіювання або друк |              |              |            |
    | документів, що надаються     |              |              |            |
    | за запитом на інформацію     |              |              |            |
    |------------------------------+--------------+--------------+------------|
    |Витрати, пов'язані із         |       X      |       X      |            |
    |наданням відповідей за        |              |              |            |
    |запитами на інформацію з      |              |              |            |
    |використанням послуг          |              |              |            |
    |поштового, факсового,         |              |              |            |
    |телефонного та іншого зв'язку |              |              |            |
    |------------------------------+--------------+--------------+------------|
    |                       РАЗОМ  |              |              |            |
    ---------------------------------------------------------------------------
     -
    Всього до сплати:        ____________________________
                             ____________________________
                                    (сума прописом)
     -
    Виконавець  _______________   _______________________
                     (підпис)          посада (П.І.Б.)