Начальник управління

Гайда

в.о. начальника управління

Гайда Андрій Ігорович

Календар
  • Червень 2018
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Тра    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • НАКАЗ. Питання виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації”

    -

    -

    -

    ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ  ОБЛАСТІ

    -

    Н А К А З

    -

    17 червня 2011 р.                м.Івано-Франківськ                      № 351 – ОД

     

    Питання виконання Закону України

    «Про доступ до публічної інформації»

     

    Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та Плану – заходів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 08.06.2011 року № 1522/5,

    -

    НАКАЗУЮ:

    -

    1. Установити, що Головне управління юстиції в Івано-Франківській області:

    1.1. є розпорядником інформації, якою володіє Головне управління юстиції в Івано-Франківській області, зокрема інформації, яка отримана або створена в процесі здійснення Головним управлінням юстиції в Івано-Франківській області своїх повноважень та яка перебуває у володінні Головного управління юстиції в Івано-Франківській області;

    1.2. не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:

    – стосовно інформації інших територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, управлінь та інших підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

    – стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.

    2. Визначити відділ контролю та організаційного забезпечення діяльності головного управління юстиції (Пиць А.М.) структурним підрозділом, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області.

    3. Затвердити План заходів щодо забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» (додаток 1).

    4. Затвердити Порядок складення та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області (додаток 2).

    5. Затвердити Інструкцію про порядок обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію у Головному управлінні юстиції в Івано-Франківській області (додаток 3).

    6. Затвердити Перелік відомостей, що становлять службову інформацію у Головному управлінні юстиції в Івано-Франківській області (додаток 4).

    7. Затвердити Норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (додаток 6).

    8. Затвердити Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 7).

    9. Покласти персональну відповідальність за виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», цього наказу, а також за своєчасне надання інформації для офіційного оприлюднення та за запитами на заступників начальника головного управління юстиції, керівників структурних підрозділів головного управління юстиції, начальників територіальних управлінь юстиції, їх заступників – керівників служб.

    10. Заступникам начальника головного управління юстиції, керівникам структурних підрозділів головного управління юстиції, начальникам територіальних управлінь юстиції, їх заступникам – керівникам служб вжити заходів щодо безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації»,  Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та даного наказу.

    11. Відділу контролю та організаційного забезпечення діяльності головного управління юстиції (Пиць А.М.) довести даний наказ до відома заступників начальника головного управління юстиції, керівників структурних підрозділів головного управління юстиції, начальників територіальних управлінь юстиції, їх заступників – керівників служб.

    12. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

    -

    -

    Начальник управління                                                                  ……………………В.В.Кавацюк

    -

     

     

     

    Додаток 2

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Наказ Головного управління юстиції

    в Івано-Франківській області

    351 – ОД від 17.06.2011 року

    -

    Порядок

    складення та подання запитів на публічну інформацію,

    розпорядником якої є Головне управління юстиції

    в Івано-Франківській області

    -

    І. Загальні положення

    1.1.          Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), Указу Президента України від 5 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» з метою створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

    Право на доступ до публічної інформації гарантується максимальним спрощенням процедури подання запиту на отримання публічної інформації.

    1.2.          У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.

    1.3.          Розпорядником публічної інформації відповідно до Закону є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області.

    1.4.          Доступ до публічної інформації Головного управління юстиції в Івано-Франківській області забезпечується шляхом надання інформації за запитами на отримання публічної інформації.

    1.5.          Запитувачами публічної інформації відповідно до Закону є фізичні, юридичні особи та об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.

    1.6.          Відносини у сфері звернень громадян регулюються Законом України «Про звернення громадян».

    -

    2. Складення та подання запитів на публічну інформацію

    2.1. Запитувач має право звернутися до Головного управління юстиції в Івано-Франківській області із запитом на отримання публічної інформації незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

    2.2. Запит на отримання публічної інформації може бути індивідуальним або колективним.

    2.3. Запит на отримання публічної інформації подається Головному управлінню юстиції в Івано-Франківській області в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, телефаксом, електронною поштою або по телефону на вибір запитувача.

    2.4. Письмовий запит на отримання публічної інформації подається в довільній формі.

    2.5. Запит на інформацію повинен містити:

    –       прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти, номер засобу зв’язку, якщо такий є;

    –       загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

    –       підпис і дату за умови подання письмового запиту.

    2.6. З метою спрощення процедури оформлення письмового запиту запитувач може використати форми для подання запиту на отримання публічної інформації (далі – форми запиту), затверджені наказом Головного управління юстиції в Івано-Франківській області від 03 червня 2011 року № 339-ОД.

    2.7. Форми запиту розміщуються на офіційному веб-сайті Головного управління юстиції в Івано-Франківській області та на інформаційних стендах.

    2.9. У формах запиту запитувачеві надається можливість вибрати форму надання відповіді – поштою, телефаксом, електронною поштою.

    2.10. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області.

    2.11. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює представник спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Головне управління юстиції в Івано-Франківській області, із зазначенням у запиті прізвища, імені, по батькові, контактного телефону, та надає копію запиту особі, яка його подала.

    2.12. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування Головного управління юстиції в Івано-Франківській області, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.

    -

    -

    Начальник відділу контролю та

    організаційного забезпечення діяльності

    головного управління юстиції                                                          ………………………….А.М.Пиць

    -

    -

    Додаток 3

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Наказ Головного управління юстиції

    в Івано-Франківській області

    351 – ОД від 17.06.2011 року

     

     

    Інструкція

    про порядок обліку, зберігання і використання документів та інших

    матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову

    інформацію у Головному управлінні юстиції в Івано-Франківській області

    -

    I. Загальні положення

    1.1.    Інструкція про порядок обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію у Головному управлінні юстиції в Івано-Франківській області (далі – Інструкція), визначає порядок обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв (фото-, кіно-, відео-, аудіоплівки, електронні носії інформації та ін.), які містять відомості, що становлять службову інформацію у Головному управлінні юстиції в Івано-Франківській області (далі – Управління).

    Інструкція розроблена з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон).

    1.2.    Відповідно до вимог частини другої статті 6 Закону до службової може належати інформація:

    – що міститься в документах суб’єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;

    – зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.

    Документам, що містять службову інформацію, присвоюється гриф «Для службового користування». Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 Закону, згідно з якою обмеження доступу до інформації здійснюється при дотриманні таких вимог:

    – виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;

    – розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;

    – шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.

    1.3.    Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої не обмежений.

    1.4.    Не може бути обмежено доступ до інформації про:

    – розпорядження бюджетними коштами;

    – володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів;

    – умови отримання цих коштів чи майна;

    – прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

    При дотриманні вимог, передбачених частиною другою статті 6 Закону, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.

    1.5.    Не належать до інформації з обмеженим доступом декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які:

    – претендують на зайняття чи займають виборну посаду в органах влади;

    – обіймають посаду державного службовця, службовця органу місцевого самоврядування першої або другої категорії.

    1.6.    До службової інформації не можуть належати також відомості:

    – про надзвичайні ситуації, небезпечні природні явища та процеси, екологічна, гідрометеорологічна, гідрогеологічна, демографічна, санітарно-епідеміологічна та інша інформація, необхідна для забезпечення безпечного існування населених пунктів, громадян, а також виробничих об’єктів, що є у розпорядженні Управління;

    – про факти порушення прав і свобод людини і громадянина;

    – про нормативно-правові засади діяльності, структуру, основні завдання та повноваження, напрями діяльності Управління, структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання;

    – про нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню;

    – про документи, що накопичуються у архівах, інформаційних системах, необхідні для реалізації прав, свобод і обов’язків громадян;

    – інші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

    1.7.    Віднесення інформації до службової інформації здійснюється на підставі рішення експертної комісії Управління.

    Рішення експертної комісії оформляється протоколом.

    1.8.    Перелік відомостей, що становлять службову інформацію з обмеженим доступом в Управлінні, розглядається експертною комісією і затверджується наказом Управління.

    1.9.    Перелік відомостей, що становлять службову інформацію в Управлінні, не може бути обмеженим у доступі.

    1.10.      Подання щодо віднесення інформації до службової інформації подається керівником структурного підрозділу Управління до експертної комісії, рішення якої є підставою для включення інформації до переліку відомостей, що становлять службову інформацію.

    1.11.      На документах (у необхідних випадках – і на їх проектах), які містять службову інформацію, у правому верхньому куті першої сторінки проставляються гриф «Для службового користування» і номер примірника. Якщо гриф обмеження доступу неможливо нанести безпосередньо на магнітний носій інформації, він має бути зазначений у супровідному документі до нього.

    1.12.      Необхідність проставлення грифа «Для службового користування» визначається на підставі Переліку відомостей, що становлять службову інформацію в Управлінні.

    1.13.      Зняття з документів чи інформації грифа «Для службового користування» та виключення їх з переліку відомостей, що містять службову інформацію, здійснюється за поданням керівника структурного підрозділу Управління до експертної комісії, рішення якої є підставою для зняття грифа «Для службового користування» з документа чи інформації та виключення її з переліку.

    1.14.      На документах, з яких знято гриф «Для службового користування», робиться відповідна відмітка та повідомляються усі особи та організації, яким надсилався цей документ.

    -

    2. Облік документів та інших

    матеріальних носіїв, які містять відомості,

    що становлять службову інформацію в Управлінні

    2.1. Відповідальність за організацію обліку, зберігання та використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію, та їх копій у структурних підрозділах Управління, а також контроль за дотриманням цієї Інструкції покладаються на керівників структурних підрозділів.

    2.2. Облік документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію, ведеться у секторі документального забезпечення Управління у журналах обліку документів з грифом «Для службового користування» згідно встановленої форми.

    2.3. Сторінки журналу нумеруються, журнали прошнуровуються. На останній обліченій сторінці робиться запис про кількість сторінок у журналі, який підписується керівником та засвідчується печаткою структурного підрозділу.

    2.4. У разі коли обсяг документів з грифом «Для службового користування» незначний, дозволяється вести їх облік (реєстрацію) разом з іншою несекретною документацією. При цьому в журналі до реєстраційного номера документа або видання додається позначка «ДСК».

    2.5. Передача документів, які містять відомості, що становлять службову інформацію, від одного структурного підрозділу управління до іншого здійснюється з обов’язковою відміткою у спеціальному журналі, який ведеться у секторі документального забезпечення.

    -

    3. Розмноження і розсилання (відправлення) документів та

    інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять

    службову інформацію в Управлінні

    3.1. Розмноження документів з грифом «Для службового користування» на розмножувальних апаратах здійснюється з дозволу та під контролем керівників структурних підрозділів управління.

    3.2. У підрозділі розмножувальної техніки облік документів з грифом «Для службового користування», що тиражуються в незначному обсязі, може здійснюватися в одному журналі разом з іншими несекретними документами. При цьому до реєстраційного номера чи назви документа додається позначка «ДСК».

    3.3. Під час розмноження документів з грифом «Для службового користування» з використанням засобів копіювально-розмножувальної техніки заходи технічного захисту інформації здійснюються відповідно до законодавства.

    3.4. Розсилання (відправлення) документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію з обмеженим доступом, здійснюється відповідно до переліку осіб та підприємств, установ, організацій (далі – організації), до яких надсилається інформація, підготовленого керівником структурного підрозділу та погодженого з керівництвом Управління.

    На інформації має бути зазначено облікові номери примірників відповідно до переліку.

    3.5. Друкування документів з грифом «Для службового користування» здійснюється виконавцями цих документів з використанням інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи тільки після створення в ній комплексної системи захисту інформації та підтвердження відповідності створеної системи вимогам нормативних документів з питань технічного захисту інформації у порядку, встановленому законодавством.

    Дозвіл на використання інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи із зазначеною метою надається згідно з наказом Управління за наявності атестата відповідності комплексної системи захисту інформації.

    3.6. Реєстрація надрукованих документів здійснюється в журналах реєстрації ініціативної кореспонденції підрозділів. До реєстраційного номера документа додається позначка «ДСК».

    3.7. На звороті останньої сторінки кожного примірника документа особа, яка здійснює друкування документа, зазначає кількість надрукованих примірників, прізвище виконавця, своє прізвище і дату друкування документа.

    3.8. У супровідному листі до документів з грифом «Для службового користування» окремими пунктами після слів «Додаток:» по кожному документу зазначаються його вид, кількість аркушів, реєстраційний номер, номер примірника, гриф обмеження доступу («Для службового користування» або «Не таємно», якщо додаток без обмеження доступу).

    3.9. Якщо в супровідному листі до документів з грифом «Для службового користування» відсутня інформація з обмеженим доступом, у правому верхньому куті такого документа зазначається:

    «Для службового користування

    (без додатка – нетаємно)

    Прим. № ___»

    Друкування таких листів дозволяється здійснювати на неатестованих засобах обчислювальної техніки в структурних підрозділах Управління.

    3.10. Пересилання документів з грифом «Для службового користування» до інших організацій у межах України здійснюється рекомендованими або цінними поштовими відправленнями, а також з кур’єрами організацій.

    3.11. Документи з грифом «Для службового користування», що розсилаються, повинні бути вкладені у конверти або упаковані таким чином, щоб виключалася можливість доступу до них та ознайомлення з їх змістом сторонніх осіб.

    3.12. На упаковці або конверті зазначаються адреси і найменування одержувача та відправника, номери вкладених документів з проставленням позначки «Для службового користування».

    На конвертах (упаковках) документів з грифом «Для службового користування» забороняється зазначати прізвища і посади керівників організацій (структурних підрозділів) і виконавців документів, а також найменування структурних підрозділів.

    3.13. Доставка документів з грифом «Для службового користування» «Нарочно» до інших організацій та осіб може здійснюватися працівниками структурних підрозділів Управління з дозволу керівника з використанням службового транспорту в межах одного населеного пункту без відхилення від маршруту та з обов’язковою відміткою про документ у журналах вихідної кореспонденції «Нарочно».

    -

    4. Порядок використання документів та інших матеріальних

    носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію з

    обмеженим доступом в Управлінні

    4.1. До роботи з документами з грифом «Для службового користування» допускаються посадові особи, які мають безпосереднє відношення до цих документів, за рішенням керівника структурного підрозділу.

    4.2. Забороняється користуватися відомостями з документів з грифом «Для службового користування» для відкритих виступів або опублікування в засобах масової інформації, експонувати такі документи на відкритих виставках, демонструвати їх на стендах, у вітринах або в інших громадських місцях.

    4.3. У разі потреби з письмового дозволу керівництва Управління допускається опублікування або передання для опублікування несекретних відомостей обмеженого доступу, якщо такі відомості не суперечать переліку, зазначеному в пункті 1.8 розділу І цієї Інструкції.

    4.4. Ознайомлення з наказами Управління, що мають гриф «Для службового користування», здійснюється за поданням керівника структурного підрозділу із зазначенням обґрунтування.

    4.5. Представники інших організацій допускаються до ознайомлення і роботи з документами з грифом «Для службового користування» з дозволу керівництва Управління за наявності письмового запиту організацій, в яких вони працюють, із зазначенням характеру завдання, що виконується.

    4.6. Фізичним особам та організаціям документи з грифом «Для службового користування» надаються в установленому законодавством порядку.

    -

    5. Порядок зберігання, знищення документів та інших

    матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову

    інформацію в Управлінні

    5.1. Документи з грифом «Для службового користування» повинні зберігатися у службових приміщеннях (бібліотеках) у шафах (сейфах), які надійно замикаються та опечатуються. Забороняється зберігати такі документи у підсобних фондах бібліотек.

    5.2. Документи з грифом «Для службового користування», видані для роботи з дозволу керівника структурного підрозділу, підлягають поверненню у той самий день.

    Окремі документи з грифом «Для службового користування» з дозволу керівника структурного підрозділу можуть бути у виконавця протягом строку, необхідного для виконання завдання, за умови повного забезпечення їх схоронності і додержання правил зберігання.

    5.3. Документи з грифом «Для службового користування» після їх виконання формуються у справи. Порядок формування цих справ передбачається номенклатурами справ несекретного діловодства.

    У номенклатуру справ в обов’язковому порядку включаються всі довідкові та реєстраційні картотеки і журнали на документи з грифом «Для службового користування».

    5.4. Документи з грифом «Для службового користування» залежно від виробничої та інформаційної потреб дозволяється формувати у справи окремо або разом з іншими несекретними документами з одного й того самого питання.

    5.5. Якщо в структурному підрозділі створюється велика кількість однакових видів документів (наказів, інструкцій, планів тощо) з грифом «Для службового користування» та без цього грифа, доцільно формувати їх в окремі справи. При цьому в графі номенклатури справ «Індекс справи» до номера справи з документами з грифом «Для службового користування» додається позначка «ДСК».

    5.6. У разі долучення документа з грифом «Для службового користування» до справи з документами, що не мають такого грифа, на справі ставиться позначка «ДСК», а до номенклатури справ вносяться відповідні зміни.

    5.7. У структурних підрозділах, у діяльності яких створюється незначна кількість документів з грифом «Для службового користування», номенклатурою справ може бути передбачене запровадження однієї справи із заголовком «Документи з грифом «Для службового користування». Термін зберігання такої справи не встановлюється, а у відповідній графі номенклатури справ проставляється позначка «ЕК» (експертна комісія).

    5.8. Документи постійного зберігання, що містяться у справі «Документи з грифом «Для службового користування», формуються в окрему справу, якій надається окремий заголовок і яка додатково включається до номенклатури справ. Документи тимчасового зберігання залишаються у цій справі згідно із затвердженою номенклатурою справ.

    5.9. Якщо у справі «Документи з грифом «Для службового користування» містяться тільки документи тимчасового зберігання, вона може не переформовуватися. Термін зберігання такої справи встановлюється відповідно до найбільшого терміну зберігання документів, що містяться в цій справі. Позначка «ЕК» у графі номенклатури справ «Термін зберігання» закреслюється і зазначається уточнений термін зберігання.

    5.10. Справи з несекретними документами, в яких накопичуються окремі документи з грифом «Для службового користування», повинні бути віднесені до категорії обмеженого розповсюдження і використання. На обкладинках і титульних сторінках цих справ також проставляється гриф «Для службового користування», а в номенклатуру справ вносяться відповідні уточнення.

    5.11. Справи з документами з грифом «Для службового користування» повинні мати внутрішні описи.

    5.12. Забороняється виносити документи з грифом «Для службового користування» за межі службових приміщень Управління.

    У разі потреби керівник структурного підрозділу за погодженням з керівництвом Управління може дозволити виконавцям винести за межі службового приміщення Управління документи з грифом «Для службового користування» для їх погодження, підписання тощо в організаціях, що розташовані в межах одного населеного пункту.

    5.13. Особам, які відряджені до інших населених пунктів, забороняється мати при собі матеріали з грифом «Для службового користування». Ці матеріали повинні бути заздалегідь надіслані на адресу організації за місцем відрядження співробітника відповідно до порядку, встановленого пунктами 3.11 – 3.13 розділу ІІІ цієї Інструкції.

    5.14. В окремих випадках з дозволу керівництва Управління дозволяється перевезення документів з грифом «Для службового користування» до іншого населеного пункту за умови, що такі документи перевозяться групою у складі не менше двох працівників (або одного озброєного працівника), що мають виконувати роботу з ними в іншому населеному пункті.

    5.15. Перевірка наявності документів з грифом «Для службового користування» та дотримання вимог роботи з ними структурними підрозділами Управління здійснюється щорічно комісією, яка призначається наказом Управління. До складу цієї комісії обов’язково включаються особи, яким доручено облік і зберігання цих документів, працівники структурних підрозділів, а також працівники відділу режимно-секретної та мобілізаційної роботи.

    5.16. Результати перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування» та дотримання порядку роботи з ними оформляються актом за формою згідно з додатком 3 до цієї Інструкції.

    5.17. Інформація про факти втрати документів з грифом «Для службового користування» або розголошення відомостей, що містяться в них, терміново доводиться до відома керівництва Управління та режимно-секретного підрозділу.

    5.18. Для розслідування факту втрати документів з грифом «Для службового користування» або встановлення факту розголошення відомостей, що містяться в них, наказом Управління призначається комісія, висновок якої подається керівництву Управління.

    5.19. Відповідні записи про втрачені документи вносяться до облікових форм (журналів) з грифом «Для службового користування» на підставі акта комісії, затвердженого керівництвом Управління.

    5.20. За порушення, що призвели до розголошення інформації з грифом «Для службового користування», втрати або незаконного знищення документів з грифом «Для службового користування», а також інших вимог цієї Інструкції винні особи несуть відповідальність згідно із законодавством.

    5.21. Відібрані для знищення справи з грифом «Для службового користування», що не мають наукової, історико-культурної цінності та втратили практичне значення, можуть оформлятися окремим актом або включатися у загальний акт за формою згідно з додатком 4 до цієї Інструкції разом з іншими несекретними справами, відібраними до знищення. При цьому у графі «Заголовки справ» після номерів цих справ проставляється відмітка «ДСК».

    5.22. Відібрані для знищення документи, справи і видання з грифом «Для службового користування» перед здачею на переробку як макулатура повинні в обов’язковому порядку подрібнюватися до стану, що виключає можливість їх прочитання.

    5.23. Після знищення матеріалів з грифом «Для службового користування» в облікових документах (картках, журналах, номенклатурах справ, описах справ тимчасового зберігання) робиться відмітка «Знищено. Акт від (дата) №__».

    5.24. Телефонні та адресні довідники (списки абонентів АТС-10, АТС-100, АТС-200), а також копії документів і друкарський брак знищуються без акта, але з відміткою в облікових формах, що засвідчується підписами виконавця і працівника, відповідального за їх облік і зберігання.

    -

    -

    Начальник відділу контролю та

    організаційного забезпечення діяльності

    головного управління юстиції                                                          ………………………….А.М.Пиць

     

    -

    -

    Додаток 4

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Наказ Головного управління юстиції

    в Івано-Франківській області

    351 – ОД від 17.06.2011 року

    -

    Перелік

    відомостей, що становлять службову інформацію у

    Головному управлінні юстиції в Івано-Франківській області

     

    1. Методичні посібники та рекомендації для експертів з криміналістичних видів експертиз.

    2. Звіт за формою №6 «Про чисельність працюючих та заброньованих військовозобов’язаних».

    3. Внутрівідомча службова кореспонденція, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності Управління або здійсненням контрольних, наглядових функцій Управління, діяльність яких спрямовується та координуються через Управління, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.

    4. Нормативно-розпорядчі, облікові документи та листування, з питань оформлення допуску працівників Управління юстиції до державної таємниці.

    5. Листи, довідки, висновки та інші документи (в тому числі внутрівідомчі), підготовлені виконавцями секретних документів, які містять відомості, що не становлять державної таємниці, але розголошення яких може завдати істотної шкоди інтересам національної безпеки, територіальній цілісності або громадському порядку, здоров’ю населення, репутації та правам інших осіб, призвести до розголошення конфіденційної інформації, сприяти заворушенням або вчиненню злочинів тощо.

    6. Відомості за окремими показниками про заходи з режимно-секретної роботи в Управління, у разі розголошення яких можливе настання перешкод для забезпечення охорони державної таємниці.

    7. Відомості організаційного характеру щодо мобілізаційної роботи без зазначення інформації про дислокацію, характеристики запасних пунктів управління, а також відомості за окремими показниками про порядок фінансування заходів з мобілізаційної підготовки, розголошення яких може завдати істотної шкоди інтересам оборони держави, охорони громадського порядку, національній безпеці.

    8. Висновки та накази Управління щодо державної реєстрації нормативно-правових актів, повернення нормативно-правових актів без державної реєстрації для доопрацювання, відмови в державній реєстрації нормативно-правових актів, визнання актів такими, що не підлягають державній реєстрації, скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів та анулювання скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів, які мають гриф обмеження доступу «Для службового користування» або гриф секретності, крім випадків, коли вони містять відомості, що становлять державну таємницю.

    9. Документи Управління, що містять службову інформацію інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій.

    10. Відомості щодо виконання міжнародних договорів України з питань цивільного та кримінального судочинства, які зачіпають найбільш суттєві політичні або економічні інтереси держави, її суверенітет, національну безпеку та громадський порядок.

    -

    -

     

    Начальник відділу контролю та

    організаційного забезпечення діяльності

    головного управління юстиції                                                          ………………………….А.М.Пиць

    -

    -

    Додаток 6

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Наказ Головного управління юстиції

    в Івано-Франківській області

    351 – ОД від 17.06.2011 року

    Норми витрат

    на копіювання або друк документів,

    що надаються за запитом на інформацію

    № з/п

    Послуга, що надається

    Норми витрат

    1.

     

    Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

    не більше ніж 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

     

    з 01 квітня по 30 вересня 2011р. –  не більше 0,96 грн.;

    з 01 жовтня по 30 листопада 2011р. – не більше 0,99 грн.;

    з 01 по 31 грудня 2011р. –  не більше 1,00 грн.

    2.  

    Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

    не більше ніж 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

     

    з 01 квітня по 30 вересня 2011р. – не більше 1,92 грн.;

    з 01 жовтня по 30 листопада 2011р. – не більше 1,97 грн.;

    з 01 по 31 грудня 2011р. –  не більше 2,01  грн.

    3.  

    Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

    від 0,3 до 0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

     

    з 01 квітня по 30 вересня 2011р. –  від 2,88 до 4,80 грн.;

    з 01 жовтня по 30 листопада 2011р. – від 2,96 до 4,93 грн.;

    з 01 по 31 грудня 2011р. –  від 3,01 до 5,02 грн.

    -

    Примітка. Розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів.

    -

    До відома: Граничні норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджені постановою КМУ від 13.07.2011 р. № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», яка набрала чинності з дня опублікування в газеті «Урядовий кур’єр» від 21.07.2011 р. №131.

    -

    Розмір мінімальної заробітної плати (згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» від 23.12.2010 р. № 2857-VI:

    -

    – з 01.04.2011 по 30.09.2011 -  960 грн.;

    – з 01.10.2011 по 30.11.2011 – 985 грн.;

    – з 01.12.2011 по  31.12.2011 – 1004 грн.        

    -

    -

    Начальник відділу контролю та

    організаційного забезпечення діяльності

    головного управління юстиції                                                          ………………………….А.М.Пиць

     

    -

    -

    Додаток 7

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Наказ Головного управління юстиції

    в Івано-Франківській області

    351 – ОД від 17.06.2011 року

    -

    Порядок

    відшкодування фактичних витрат на копіювання

    або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

    1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Головним управлінням юстиції в Івано-Франківській області (далі – Управління) за запитами на інформацію.

    2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі – Порядок), застосовується у випадку, коли Управління є належним розпорядником інформації.

    3. Відповіді на запити на інформацію надаються безкоштовно:

    – запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес. Належність інформації до такої, що становить суспільний інтерес, встановлюється судом, якщо інше не передбачено законом;

    – особі у разі надання інформації про неї.

    4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів.

    До розміру відшкодування витрат на копіювання або друк (виготовлення) документів, що надаються за запитами на інформацію, також враховуються витрати, пов’язані із скануванням або іншою комп’ютерною обробкою цих документів.

    Витрати, пов’язані із наданням відповідей за запитами на інформацію з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв’язку, включаються до рахунку на відшкодування витрат (додаток) за діючими розцінками і тарифами, якщо інше не передбачено цим Порядком.

    Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.

    5. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь і запитувач надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов’язаних з наданням відповіді та обрахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в установлений законом строк.

    У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь, але запитувач не надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов’язаних з наданням відповіді, обрахунок цих витрат здійснюється відповідальним структурним підрозділом Управління, а рахунок на відшкодування витрат надсилається запитувачу в установлений законом строк для відповіді на запит на інформацію.

    У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію не можна визначити заздалегідь, відповідальний структурний підрозділ Управління, зважаючи на значний обсяг відповіді за запитом на інформацію, надсилає запитувачу лист та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.

    6. Відповідь на запит надається після отримання документів, що підтверджують повну оплату витрат, пов’язаних з наданням відповіді. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням відповіді за запитом на інформацію.

    У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, у Журналі реєстрації запитів на інформацію Управління робиться позначка про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію.

    7. Відповіді за запитами на інформацію, що мають надаватися безкоштовно, але надання їх пов’язане з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв’язку (крім листування засобами електронної пошти, а також листування поштою та ведення телефонних розмов у межах України), надаються після сплати зазначених послуг.

    -

    -

    Начальник відділу контролю та

    організаційного забезпечення діяльності

    головного управління юстиції                                                          ………………………….А.М.Пиць

     

     

     

     

     

    Додаток

     

     

    Надавач послуг:                 Головне управління юстиції в Івано-Франківській області
    Реєстраційний рахунок:          в ГУДКУ в Івано-Франківській області  35219001002780
    МФО банку                       836014
    Код ЄДРПОУ                      34844679
    Платник:     ..................______________________________________________________
                 -
    .......................................РАХУНОК № ___________ 
    
    
    ............................................від "__" ______________ 201__ року
    -
    --------------------------------------------------------------------------
    |        Найменування          |   Вартість   |   Кількість  |    Ціна    |
    |                              | виготовлення | аркушів, од. |  (без ПДВ),|
    |                              |   1 арк (без |              |    грн.    |
    |                              |   ПДВ), грн. |              |            |
    |------------------------------+--------------+--------------+------------|
    |Відшкодування фактичних       |              |              |            |
    |витрат на копіювання або друк |              |              |            |
    | документів, що надаються     |              |              |            |
    | за запитом на інформацію     |              |              |            |
    |------------------------------+--------------+--------------+------------|
    |Витрати, пов'язані із         |       X      |       X      |            |
    |наданням відповідей за        |              |              |            |
    |запитами на інформацію з      |              |              |            |
    |використанням послуг          |              |              |            |
    |поштового, факсового,         |              |              |            |
    |телефонного та іншого зв'язку |              |              |            |
    |------------------------------+--------------+--------------+------------|
    |                       РАЗОМ  |              |              |            |
    ---------------------------------------------------------------------------
     -
    Всього до сплати:        ____________________________
                             ____________________________
                                    (сума прописом)
     -
    Виконавець  _______________   _______________________
                     (підпис)          посада (П.І.Б.)